SISTEMATIZIRAN PRISTOP VADBE OTROK

S svojim telesom bomo usklajeni le, če ga bomo imeli resnično

radi in ga spoštovali. S sovražnikom se namreč ne moremo dolgo

sporazumevati.

Horret Lerner

Zdrav način življenja je danes, ko nas čas prehiteva na vsakem koraku, še kako

pomemben. Ne gre samo za prehrano, veliko vlogo ima pri tem fizična aktivnost.

Zlasti tek je postal ena najbolj priljubljenih oblik rekreacije.

Vsak lahko najde uro, dve, morda več na dan ali teden, da tudi z gibanjem poskrbi

zase.

Vedno bolj prihaja v ospredje individualna vadba pod vodstvom osebnega

tekaškega trenerja. Prilagojena je posamezniku, njegovim ciljem in zmožnostim.

Mnogo je takih, ki že dlje časa tečejo, vendar ne dosegajo želenih in

pričakovanih rezultatov. Zanje je osebni tekaški trener prava izbira.

Program individualne vadbe teka obsega 4- tedenski ciklus. Na uvodnem srečanju je

najpomembnejša osebna komunikacija in visoka motivacijska naravnanost.

Osvojili boste naslednje znanje:

- različni pristopi k vadbi teka ( ogrevanje, glavni del in ohlajevanje ),

- tehnike teka ,

- izvajanja in zaporedja krepilnih ter razteznih vaj,

- kako prepoznati utrujenost in

- predvsem , uživati v teku.

Vsak teden imejte izdelan nov plan vadbe. Priporočamo tek v naravi, stran od urbanega

okolja in obremenilnih zunanjih vplivov.

Z vodeno in pravilno vadbo boste dosegli boljše psihofizično stanje in osebno

zadovoljstvo.

Kontakt: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. in Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Podarite darilni bon - Tekaskasola.si

Atletska zveza Slovenije

KIDS ATHLETIC

 

Medis